Struktura obiektu
Tytuł:

Wpływ turystyki na gospodarkę Indii

Tytuł publikacji grupowej:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century

Tytuł odmienny:

Influence of tourism on India economy

Autor:

Majewska, Julia

Temat i słowa kluczowe:

Indie ; turystyka ; ekonomia ; India ; tourism ; economy

Opis:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2019, Nr 2 (22), s. 58-69

Abstrakt:

W artykule podjęto analizę sektora turystycznego w Indiach. Autorka bada przede wszystkim wpływ analizowanego sektora na gospodarkę. Istotą artykułu jest ukazanie możliwości rozwoju sektora turystycznego na Półwyspie Indyjskim. Analiza literatury, źródeł internetowych oraz raportów indyjskiego Ministerstwa Turystyki wskazuje, że turystyka stanowi istotny element gospodarki i nieustannie się rozwija. Stwarza ona nowe miejsca pracy, przyczynia się do polepszenia poziomu życia mieszkańców oraz wpływa korzystnie na dochody z wymiany walut. Indyjskie Ministerstwo Turystyki poprzez liczne kampanie przyczynia się do zwiększenia popularności Indii wśród zagranicznych turystów. Największy wpływ na rozwój infrastruktury turystycznej danego miasta ma liczba przyjeżdżających do niego turystów wraz z mieszkającą na danym terenie ludnością. Artykuł ma na celu identyfikację wpływu turystyki na gospodarkę Indii

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2019

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/e21.2019.2.04

Język:

pol

Powiązania:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2019, Nr 2 (22)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: