The importance of ICT in creating digital marketing
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Znaczenie ICT w kreowaniu marketingu cyfrowego
Autor:Chomiak-Orsa, Iwona ; Liszczyk, Konrad
Temat i słowa kluczowe:marketing ; digital marketing ; information and communication technologies ; online technologies ; sales relations ; marketing cyfrowy ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; technologie online ; relacje sprzedażowe
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 1 (55), s. 9-20
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 1 (55)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-SA 4.0
Lokalizacja oryginału: