Segmentation of the electric scooter market in Poland
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Segmentacja rynku hulajnóg elektrycznych w Polsce
Autor:Kubiczek, Jakub ; Hadasik, Bartłomiej
Temat i słowa kluczowe:market segmentation ; electric scooters ; Poland ; classification ; factor analysis ; segmentacja rynku ; hulajnogi elektryczne ; Polska ; klasyfikacja ; analiza czynnikowa
Opis:Econometrics = Ekonometria, 2020, Vol. 24, No. 4, s. 50-65
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Econometrics = Ekonometria, 2020, Vol. 24, No. 4
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-SA 4.0
Lokalizacja oryginału: