Digital marketing as a digital revolution in marketing communication
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Digital marketing jako cyfrowa rewolucja komunikacji marketingowej
Autor:Chomiak-Orsa, Iwona ; Liszczyk, Konrad
Temat i słowa kluczowe:marketing ; marketing communication ; internet communiaction ; digital marketing ; digital marketing channels ; content marketing ; komunikacja marketingowa ; komunikacja internetowa ; marketing cyfrowy ; kanały marketingu cyfrowego ; marketing treści
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 2 (56), s. 9-19
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 2 (56)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-SA 4.0
Lokalizacja oryginału: