Attitudes of young customers towards activities promoting electronic banking
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Postawy młodych klientów wobec działań promujących bankowość elektroniczną
Autor: Temat i słowa kluczowe:electronic banking ; customer attitudes ; generation Z ; promotional activities ; bankowość elektroniczna ; postawy klientów ; pokolenie Z ; działania promocyjne
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 2 (56), s. 63-73
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 2 (56)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-SA 4.0
Lokalizacja oryginału: