Customer relationship management. Strategy and system perspectives
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Zarządzanie relacjami z klientem. Strategia i perspektywy systemowe
Autor:Czopek, Miłosz ; Kazusek, Marta
Temat i słowa kluczowe:customer relationship management ; customer loyalty ; enterprise management ; customer satisfaction ; zarządzanie relacjami z klientem ; lojalność klientów ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; sytysfakcja klientów
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 3 (57), s. 34-48
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2020, Nr 3 (57)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-SA 4.0
Lokalizacja oryginału: