Merchandising rules for shelf space allocation with product categorization and vertical positioning
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny: Autor:Czerniachowska, Kateryna ; Subbotin, Sergey
Temat i słowa kluczowe:retailing ; decision making ; merchandising ; shelf levels ; Brand awareness ; sprzedaż detaliczna ; proces decyzyjny ; miejsca na półkach ; świadomość marki
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2021, Nr 1 (59), s. 34-59
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2021, Nr 1 (59)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0