Cooperative banks in social media – a survey of activities based on customer relations
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Banki spółdzielcze w mediach społecznościowych – badanie aktywności na podstawie relacji z klientem
Autor: Temat i słowa kluczowe:social media ; Facebook ; cooperative banks ; Customer Relationship Management ; media społecznościowe ; banki spółdzielcze ; zarządzanie relacjami z klientem
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2021, Nr 4 (62), s. 37-50
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2021, Nr 4 (62)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0