Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Perception of commercial websites credibility in the context of consumer behaviour
Autor:Basińska, Beata ; Garnik, Igor ; Sikorski, Marcin
Temat i słowa kluczowe:e-commerce ; użyteczność ; własna skuteczność ; wiarygodność ; zarządzanie ; usability ; self-efficacy ; credibility ; management
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 212 ; Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2011, Nr 22
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: