Struktura obiektu
Tytuł:

Inwestycje w markę narodową

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Investments in National Brand

Autor:

Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

marka narodowa ; branding narodowy ; wartość marki narodowej

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 158, s. 793-802

Abstrakt:

Niniejszy artykuł dotyczy problematyki marki narodowej, której koncepcja jest coraz częściej wykorzystywana w strategiach rozwoju gospodarczego krajów. Przedstawia potencjalne korzyści, jakie kraj może osiągnąć z brandingu narodowego, oraz ukazuje realne koszty, jakie kraje ponoszą na ten cel. Autorka porusza także zagadnienie wartości marki narodowej, dzięki której można oszacować efekty działań związane z marką narodową.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 158 ; Zarządzanie finansami firm – teoria i praktyka

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: