Struktura obiektu
Tytuł:

Analiza przyczynowo-skutkowa w badaniach marketingowych z wykorzystaniem modelu równań strukturalnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Selected GARCH Models in Energy Contracts Portfolio Risk Assessment

Autor:

Tarka, Piotr

Temat i słowa kluczowe:

badanie marketingowe ; modelowanie równań strukturalnych ; marketing research ; structural equation modeling

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 200, s. 237-254

Abstrakt:

Autor omawia w artykule kluczowe zagadnienia dotyczące badania zależności przyczynowo-skutkowych w kontekście modelu równań strukturalnych SEM wraz z jego praktyczną aplikacją w odniesieniu do czynników determinujących poziom skuteczności badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 200 ; Ekonometria = Econometrics, 2011, Nr 34

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: