Struktura obiektu
Tytuł:

Czynniki konkurencyjności w marketingu terytorialnym

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Factors of competitiveness in territorial marketing

Autor:

Raszkowski, Andrzej

Temat i słowa kluczowe:

marketing terytorialny ; czynniki konkurencyjności ; jednostka terytorialna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 180, s. 26-35

Abstrakt:

W artykule zostały poruszone zagadnienia odnoszące się do czynników konkurencyjności w marketingu terytorialnym. W pierwszej części zaprezentowano różne teoretyczne ujęcia konkurencyjności oraz marketingu terytorialnego. Szczególny akcent położono na definiowanie konkurencyjności jednostek terytorialnych. Następnie przedstawiono zestawienia czynników konkurencyjności w odniesieniu do marketingu terytorialnego, które nabierają znaczenia w kontekście obserwowanych przemian w gospodarce oraz mogą wspomagać osiąganie zakładanych celów rozwojowych jednostek terytorialnych. Wspomniano również o nowych tendencjach dotyczących przemian zachodzących w przestrzeni społeczno- gospodarczej.

Wydawca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 180 ; Problemy rozwoju regionalnego

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: