Koncepcja pomiaru wizerunku szkoły wyższej
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The Concept of Measuring University Image
Autor:Mazurek-Łopacińska, Krystyna ; Sobocińska, Magdalena
Temat i słowa kluczowe:pomiar wizerunku ; szkoły wyższe ; przesłanki wzrostu znaczenia badań wizerunkowych ; cele i zasady pomiaru wizerunku uczelni ; integracja badań wizerunku oraz tożsamości
Opis: Abstrakt: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: