Struktura obiektu
Tytuł:

Towards Methodology for User Experience Measurement in On-Line Services

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Rozwój metodyki pomiaru jakości odczuwanej usług on-line

Autor:

Sikorski, Marcin ; Garnik, Igor

Temat i słowa kluczowe:

user-centred design ; on-line services ; on-line consumer behaviour

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 147, s. 244-254

Abstrakt:

This paper presents results of a user-based study, aimed at identification and assessment of non-technological factors shaping long-term user satisfaction in on-line services as well as prospective customer loyalty. The study has shown that attractive price appears to be critical to customer, next feeling of security and of being well informed. Next, convenience in using the service in terms of time and workload have been declared by users as of secondary importance. By showing the significance of non-technological factors “beyond usability” the study contributed to methodological development in research on user-perceived quality of on-line services.

Wydawca:

Publishing House of Wrocław University of Economics

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

eng

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 147 ; Advanced Information Technologies for Management – AITM 2010

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: