Struktura obiektu
Tytuł:

Dylematy marketingu bankowego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Bank Marketing Dilemmas

Autor:

Grzegorczyk, Wojciech

Temat i słowa kluczowe:

marketing bankowy ; cykl życia produktu bankowego ; kreowanie produktu bankowego

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 124, s. 50-66

Abstrakt:

Autorzy podręczników marketingu bankowego w Polsce w zdecydowanej większości uznali, że założenia i treści marketingu dóbr konsumpcyjnych mogą być wykorzystywane w działaniach marketingowych przez banki i inne firmy z sektora finansowego. W praktyce okazało się jednak, że część metod badań marketingowych nie w pełni nadaje się do zastosowania przez banki. Ponadto niektóre działania marketingowe odnoszące się w szczególności do polityki cenowej i polityki produktu banków są odmienne od zalecanych i opisywanych w podręcznikach marketingu bankowego. W artykule omówione zostały i poddane krytyce wymienione problemy marketingu bankowego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 124 ; Bankowość detaliczna : idee - modele - procesy

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: