Object structure
Title:

Rola marki w zarządzaniu relacjami z klientami w obliczu współczesnego kryzysu gospodarczego

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

The Role of the Brand in Managing Relationships with Customers under the Conditions of a Contemporary Economic Crisis

Creator:

Domagała, Michał ; Łakoma, Agnieszka ; Piwoni-Krzeszowska, Estera

Subject and Keywords:

marka ; relacje z klientami ; kryzys gospodarczy

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 137-145

Abstrakt:

Wartość marki jest zależna od lojalności klientów, i to w wymiarze zarówno globalnym, jak i lokalnym, a współczesny kryzys gospodarczy dla jednych przedsiębiorstw staje się impulsem do wprowadzania zmian w zakresie zarządzania marką, a dla innych przyczyną utraty jej wartości, co jest determinowane wewnętrzną specyfiką funkcjonowania danej organizacji, a nie skalą jej działalności.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Odnowa przedsiębiorstw – czego nauczył nas kryzys?

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: