Struktura obiektu
Tytuł:

Rola marki w zarządzaniu relacjami z klientami w obliczu współczesnego kryzysu gospodarczego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Role of the Brand in Managing Relationships with Customers under the Conditions of a Contemporary Economic Crisis

Autor:

Domagała, Michał ; Łakoma, Agnieszka ; Piwoni-Krzeszowska, Estera

Temat i słowa kluczowe:

marka ; relacje z klientami ; kryzys gospodarczy

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 137-145

Abstrakt:

Wartość marki jest zależna od lojalności klientów, i to w wymiarze zarówno globalnym, jak i lokalnym, a współczesny kryzys gospodarczy dla jednych przedsiębiorstw staje się impulsem do wprowadzania zmian w zakresie zarządzania marką, a dla innych przyczyną utraty jej wartości, co jest determinowane wewnętrzną specyfiką funkcjonowania danej organizacji, a nie skalą jej działalności.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Odnowa przedsiębiorstw – czego nauczył nas kryzys?

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: