Struktura obiektu
Tytuł:

Zarządzanie kryzysem organizacyjnym w przedsiębiorstwie turystycznym : założenia badawcze

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Crisis Management in a Tourist Enterprise : Research Assumptions

Autor:

Batorski, Jarema

Temat i słowa kluczowe:

organizacyjne uczenie się ; zarządzanie kryzysem ; paradoksy

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 205-211

Abstrakt:

Przedstawione w referacie postępowanie badawcze ma charakter propozycji metodologicznej badania zarządzania kryzysem organizacyjnym w przedsiębiorstwie turystycznym. Przedmiotem badań, zarówno teoretycznych, jak i empirycznych, jest zarządzanie kryzysem w przedsiębiorstwie z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Istnieją paradoksy kryzysu organizacyjnego i praktyk normalizacyjnych. Paradoksy wyznaczają przestrzeń badawczą dla integracji organizacyjnego uczenia się i zarządzania kryzysem w przedsiębiorstwie. Jedną z możliwych do wykorzystania technik badawczych jest zaadaptowana Technika Badania Przeciwieństw.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Odnowa przedsiębiorstw – czego nauczył nas kryzys?

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: