Struktura obiektu
Tytuł:

Satysfakcja studenta jako przedmiot badań marketingowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Student Satisfaction as the Subject of Marketing Research

Autor:

Hall, Hanna

Temat i słowa kluczowe:

marketing szkół wyższych ; badania marketingowe w szkołach wyższych ; satysfakcja studentów ; badania satysfakcji studentów

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 187-197

Abstrakt:

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na zyskującą na znaczeniu problematykę badania satysfakcji studentów. Skoncentrowano się w nim min. na korzyściach, jakie mogą one przynieść i przynoszą realizującym je uczelniom w wybranych metodycznych aspektach ich realizacji oraz doświadczeniach polskich i zachodnich uczelni w zakresie sposobów badania satysfakcji studentów. W tekście wykorzystano wyniki analizy zarówno źródeł wtórnych, jak i badań własnych autorki.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: