Struktura obiektu
Tytuł:

Relacje przedsiębiorstw działających na rynku FMCG z wybranymi podmiotami rynkowymi - wyniki badań

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Relationship of FMCG Market Enterprises with Selected Market Subjects - Results of Research

Autor:

Bilińska-Reformat, Katarzyna

Temat i słowa kluczowe:

relacje ; zaufanie ; satysfakcja ; zaangażowanie ; skupienia

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 198-207

Abstrakt:

Celem niniejszego referatu było wykazanie, że przedsiębiorstwu branży FMCG działające w Polsce nawiązują relacje z innymi podmiotami rynkowymi. Na badanym rynku FMCG można wyróżnić trzy klasy podmiotów, z którymi tworzone są relacje. W referacie przedstawiono wyniki badań dotyczących relacji między przedsiębiorstwami FMCG a ich partnerami rynkowymi. W każdej z wyodrębnionych klas inaczej przedstawiają się czynniki warunkujące relacje (zaangażowanie przedsiębiorstwa FMCG, zaangażowanie podmiotu, z którym tworzona jest relacja, zaufanie i satysfakcja z relacji). Założono, że relacje, w jakie wchodzą przedsiębiorstwa rynku FMCG ze swoimi partnerami, determinowane są przez: ich zaangażowanie w tworzenie relacji, zaangażowanie podmiotów, z którymi tworzą relacje, zaufanie oraz satysfakcję z tych relacji.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: