Struktura obiektu
Tytuł:

Pomiar skuteczności i efektywności serwisów internetowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Measurement of Web Site Effectiveness and Efficiency

Autor:

Mazurek, Grzegorz ; Mącik, Radosław

Temat i słowa kluczowe:

serwis internetowy ; skuteczność ; efektywność ; pomiar ; wskaźniki metody

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 223-233

Abstrakt:

Podstawowym narzędziem działań marketingowych w Internecie jest witryna internetowa. Jej obecność w sieci jest niezbędna, jednak wielorakość zastosowań serwisów internetowych generuje wyzwania związane z oceną faktycznej ich przydatności dla klienta oraz ze stopniem osiągnięcia przez nią określonych celów marketingowych. Niniejszy referat przedstawia wieloaspektowe spojrzenie na metody i sposoby pomiaru skuteczności i efektywności witryny internetowej, a także na kwestię oceny jakości serwisu internetowego za pomocą takich analiz, jak WAES, cValuate, S-E-QUAL czy eyeiracking i dicktracking.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: