CSR jako sfera ryzyka reputacyjnego
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:CSR as a Sphere of Reputation Risk
Autor: Temat i słowa kluczowe:społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa ; reputacja ; ryzyko reputacyjne ; wizerunek firmy
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 100 ; Społeczna odpowiedzialność organizacji. Perspektywa badawcza i wyzwania praktyczne
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: