Struktura obiektu
Tytuł:

Obsługa klienta na podstawie Kolei Dolnośląskich

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Logistics Customer Service on the Example of Lower Silesian Railways

Autor:

Nawrocka, Dominika

Współtwórca:

Brach, Jarosław. Redakcja ; Dziaduch, Izabela. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

logistyczna obsługa klienta ; kolej ; ocena ; transport ; ankieta ; logistic customer service ; rail ; rating ; questionnaire

Opis:

Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022, s. 71-84

Abstrakt:

Celem artykułu jest ocena przedtransakcyjnych, transakcyjnych i potransakcyjnych elementów logistycznej obsługi klienta Kolei Dolnośląskich w opinii klientów. Analizie poddano kluczowe elementy obsługi klienta. W pracy omówiono kolejno teorię związaną z obsługą klienta, czym ona jest i co się na nią składa, charakterystykę transportu kolejowego, aby przybliżyć owe zagadnienie, oraz historię i charakterystykę firmy. Zostało również omówione badanie, które przeprowadzono metodą ankietową. Wyniki ankiety pozwoliły na wyłonienie mocnych i słabych stron logistycznej obsługi klienta przewoźnika.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2022

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2022.23.7.5

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2022 ; Logistyka i transport

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: