Object structure
Title:

Budowanie wizerunku marki w branży dziecięcej

Group publication title:

Debiuty Studenckie

Title in english:

Building Brand Image in the Children’s Industry

Creator:

Molenda, Karolina

Contributor:

Sołoducho-Pelc, Letycja. Redakcja ; Radomska, Joanna. Redakcja ; Witek-Crabb, Anna. Redakcja

Subject and Keywords:

budowanie wizerunku ; marka ; wizerunek marki ; branża dziecięca ; social mediaimage building ; brand ; brand image ; children's industry ; social media

Description:

s. 106-118

Abstrakt:

W branży dziecięcej coraz częściej działalność rozpoczynają nowi przedsiębiorcy. Konkurencja jest silna, dlatego marki mogące pochwalić się wieloletnią historią muszą podążać za obecnymi trendami i reagować na zmiany oczekiwań klientów. Wizerunek marek, budowany w ciągu lat, odgrywa często najważniejszą rolę w wyborze dokonywanym przez konsumentów branży parentingowej. Rozpoznanie, w jaki sposób przedsiębiorstwo buduje swój wizerunek marki oraz reputację na rynku akcesoriów dla najmłodszych dzieci, stanowi cel niniejszego artykułu. Przedmiotem badań są działania marketingowe marki określone w ramach analizy literatury naukowej dotyczącej badanej firmy oraz wyników pierwotnych badań ankietowych. W artykule wykorzystano następujące metody badawcze: badanie dokumentów oraz własne badania empiryczne ilościowe z wykorzystaniem narzędzia, jakim jest anonimowa ankieta. W wyniku przeprowadzonych badań wywnioskowano, że wizerunek marki ma bezpośredni wpływ na osiąganą przez firmę pozycję rynkową. Marka, która jest znana i ceniona wśród konsumentów, między innymi za jakość produktów oraz ich przystępną, cenę uzyskuje wyższe wyniki sprzedażowe.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.33.6.07

Language:

pol

Relation:

Debiuty Studenckie 2023 ; Nowe trendy w zarządzaniu

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: