Budowanie wizerunku marki w branży dziecięcej
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Building Brand Image in the Children’s Industry
Autor: Współtwórca:Sołoducho-Pelc, Letycja. Redakcja ; Radomska, Joanna. Redakcja ; Witek-Crabb, Anna. Redakcja
Temat i słowa kluczowe:budowanie wizerunku ; marka ; wizerunek marki ; branża dziecięca ; social mediaimage building ; brand ; brand image ; children's industry ; social media
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Debiuty Studenckie 2023 ; Nowe trendy w zarządzaniu
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0