Struktura obiektu
Tytuł:

Innowacyjne sposoby przezwyciężania problemu "ostatniej mili" w e-commerce

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Innovative Solutions for Overcoming the Last-Mile Problem in E-Commerce

Autor:

Moroz, Mirosław

Temat i słowa kluczowe:

e-biznes ; e-commerce ; problem "ostatniej mili" ; innowacje

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118, s. 341-349

Abstrakt:

W artykule poruszono zagadnienie logistycznej obsługi klienta indywidualnego w handlu elektronicznym i pojawiającego się w tym kontekście problemu "ostatniej mili". Problem ten polega na wysokich kosztach i problemach organizacyjnych dostawy do klienta indywidualnego, co wynika z geograficznego rozproszenia, jak również ze sposobu odbioru przesyłki przez tego typu odbiorcę. Autor wskazał w drugiej części artykułu na sposoby redukcji problemu "ostatniej mili" z wykorzystaniem alternatywnych form dostawy. Zilustrował wyżej wymienione rozwiązania przykładami z polskiego rynku.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 17 ; Systemy informacyjne w zarządzaniu. Przegląd naukowo-dydaktyczny

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: