Struktura obiektu
Tytuł:

Wartość dla klienta w strategicznej rachunkowości zarządczej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Value for Customer in Strategic Management Accounting

Autor:

Masztalerz, Marek

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 56, s. 299-305

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest analiza pojęcia wartości dla klienta oraz jej związku z wartością przedsiębiorstwa. Przedstawiono dwa podejścia do tworzenia przewagi konkurencyjnej oraz naświetlono, w jaki sposób kreowana jest wartość dla klienta oraz wartość dodana dla przedsiębiorstwa. Następnie przeanalizowano pojęcia "wartość dla klienta" i "wartości dodanej" oraz wyjaśniono związek między tymi kategoriami.(fragment tekstu)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 56 ; Rachunkowość a controlling

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: