Struktura obiektu
Tytuł:

Wielowymiarowość wizerunku terytorialnego i jej wpływ na procesy pomiaru

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Multidimesional Character of Destination Image and Its Influence on the Measurement Processes

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

wizerunek terytorialny ; wizerunek kraju ; wizerunek miasta ; wizerunek regionu ; badania wizerunku terytorialnego

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80, s. 31-43

Abstrakt:

Badanie wizerunku terytorialnego jest złożonym procesem, który wymaga uwzględnienia wielu różnych wymiarów. Wielowymiarowy charakter wizerunku kraju, miasta czy regionu wpływa na złożoność procesów pomiaru, a także wybór metod i kryteriów badawczych. W artykule zostały przedstawione wymiary, kryteria i metody pomiaru, które mogą być wykorzystywane w określaniu i ocenie wizerunku miast, krajów i regionów.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80 ; Nauki o Zarządzaniu, vol. 2 ; Badania rynkowe

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: