Struktura obiektu
Tytuł:

Powielarne systemy informatyczne klasy ERP jako produkt w ujęciu marketingowym

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Package ERP Systems as a Marketing Product

Autor:

Leszczyńska, Maja

Temat i słowa kluczowe:

system informatyczny ; powielarność ; rynek ERP ; struktura produktu ; cykl życia

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80, s. 69-80

Abstrakt:

Powielarne pakiety klasy ERP stanowią specyficzne rozwiązanie informatyczne. Charakterystyczne dla nich atrybuty mają wpływ na konkretną strukturę rynku, za którego pośrednictwem rozwiązania tego typu są dostarczane odbiorcom, oraz na sam produkt, który funkcjonuje w przestrzeni rynkowej w dwóch postaciach: jako produkt oferowany na rynku i jako rozwiązanie już wdrożone w konkretnych przedsiębiorstwach. Z tego punktu widzenia zasadne oraz ciekawe wydaje się podjęcie analizy pakietów powielarnych przez pryzmat dorobku nauk marketingowych, co jest celem niniejszego artykułu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80 ; Nauki o Zarządzaniu, vol. 2 ; Badania rynkowe

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: