Object structure
Title:

Pokolenie Y - wyzwaniem dla marketingu personalnego

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Generation "Y" as a Challenge for Personnel Marketing

Creator:

Piwowar-Sulej, Katarzyna

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43, s. 192-199

Abstrakt:

Celem artykułu jest zaprezentowanie działań podejmowanych w ramach marketingu personalnego, związanych z potrzebą dostosowania się pracodawców do nowych wymagań rynku pracy. Na podstawie analizy cech charakterystycznych "millenialsów" wskazano na przykłady szczegółowych narzędzi marketingu personalnego skierowanych do analizowanej grupy. Niektóre z nich mają charakter innowacyjny. (fragment tekstu)

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43 ; Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: