Struktura obiektu
Tytuł:

Determinanty lojalnościowych postaw klientów biur podróży

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Determinants of loyalty attitudes of travel agencies customers

Autor:

Dyrda, Grażyna

Temat i słowa kluczowe:

postawy konsumentów ; lojalność klientów ; biura podróży ; badania ankietowe

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 55-64

Abstrakt:

Lojalność klientów wyraża się skłonnością do ponownego skorzystania z oferty biura podróży oraz do upowszechniania jego pozytywnego wizerunku. W opracowaniu przedstawiono analizę wyników badania ankietowego, którego celem była próba wskazania czynników wpływających na lojalnościowe postawy klientów biur podróży. Uzyskane wyniki pozwoliły na sformułowanie wstępnych wniosków i wskazanie tych obszarów problemowych, które mogłyby się stać przedmiotem dalszych badań.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: