Struktura obiektu
Tytuł:

Partnerstwo muzeów i organizatorów turystyki na rynku krakowskim (w świetle wyników badań)

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Partnership of museums and tourism organizers on Cracow market square (on the basis of conducted research)

Autor:

Niemczyk, Agata

Temat i słowa kluczowe:

partnerstwo ; rodzaje partnerstwa ; muzea ; organizatorzy turystyki biznesowej ; touroperatorzy

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 481-492

Abstrakt:

Celem artykułu jest pokazanie istoty i działań z zakresu partnerstwa między muzeami a organizatorami turystyki na rynku krakowskim. Obok rozważań teoretycznych na temat partnerstwa, zaprezentowane zostały wyniki badań własnych zrealizowanych na zlecenie Biura Marketingu Turystycznego Urzędu Miasta Krakowa w ramach projektu Produkt muzealny w wybranych miastach świata – promocja szlaków muzeów w Europie. Ukazują one opinię krakowskich muzeów i organizatorów turystyki (organizatorów turystyki biznesowej i touroperatorów) co do współpracy między nimi.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: