Object structure
Title:

Analiza wybranych turystycznych produktów markowych funkcjonujących na pomorzu

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Analysis of selected tourists brand products in the Pomeranian Voivodeship

Creator:

Marczak, Mirosław

Subject and Keywords:

marka ; branding ; produkt markowy ; produkt turystyczny ; Pomorze

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 801-813

Abstrakt:

Głównym celem artykułu jest analiza wybranych turystycznych produktów markowych województwa pomorskiego. Opisano m.in. atrakcyjność markowych produktów turystycznych znajdujących się na badanym obszarze, tj. „Krainę w Kratę” oraz Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku. Ukazano ponadto kierunki rozwoju badanych produktów. Na podstawie wyników przeprowadzonych badań zaprezentowano plany rozwojowe analizowanych przedsięwzięć na przyszłość oraz źródła ich finansowania.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: