Object structure
Title:

CSR jako narzędzie budowania wizerunku firmy

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

CSR as a Tool of Corporate Image Creating

Creator:

Głuszek, Ewa

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 193-203

Abstrakt:

Autorka uporządkowała i opisała czynniki budujące wizerunek przedsiębiorstwa wśród różnych grup interesariuszy, koncentrując się głównie na relacjach ze społeczeństwem i społecznością lokalną. Autorka spróbowała także odpowiedzieć na pytanie, o rolę społecznej odpowiedzialności w kreowaniu pozytywnego wizerunku rynkowego firmy i determinanty wyboru określonych inicjatyw społecznych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5 ; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: