Object structure
Title:

Znaczenie promocji w rozwoju funkcji turystycznej ośrodka miejskiego na przykładzie miasta Przemyśl

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Significance of promotion in developing a tourist function of an urban area based on the city of Przemyśl

Creator:

Szopiński, Wiesław

Subject and Keywords:

marketing terytorialny ; promocja ; produkt terytorialny

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 998-1007

Abstrakt:

W opracowaniu podjęto próbę określenia wpływu promocji na rozwój funkcji turystycznej ośrodka miejskiego. Na tle rozważań teoretycznych zostały zaprezentowane wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród turystów odwiedzających Przemyśl. Przeprowadzona analiza literatury pozwala stwierdzić, że w warunkach rosnącej konkurencji władze jednostek terytorialnych zmuszone są do szukania i stosowania nowych form promocji. Również wyniki badań empirycznych wskazują na potrzebę stosowania przez analizowaną jednostkę aktywniejszych form marketingowych, w tym zwłaszcza promocyjnych, gdyż dotychczasowe działania w tym zakresie są oceniane przez turystów jako niewystarczające.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: