Struktura obiektu
Tytuł:

Koszty działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Costs of Enterprises in Poland

Autor:

Garbarski, Lechosław ; Taranko, Teresa

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 55-73

Abstrakt:

The subject of the article is the problem of theoretical and practical aspects of marketing costs. The article includes the analyses of costs presentation in economy, accounting and finance literature. The concept of marketing costs is presented on background of general cost consideration. The identification of these costs is a very complex process because of the naturę of marketing system. Empirical studies presented in this article enabled the identification of the marketing costs categories spontaneously indicated by marketing and finance managers of enterprises in Poland. The results of research enabled also the verification of marketing costs registration and identification of managers attitudes towards methods of cost classification used in firms.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: