Struktura obiektu
Tytuł:

Geneza i funkcje marki - ewolucja roli marki w działaniach podmiotów gospodarczych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Genesis and Function of Brand's - the Brand's Importance in Activity of Enterprises

Autor:

Wrona, Sylwia

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 107-120

Abstrakt:

Recently observed vast fascination of a brand, number of books, publishings, dissertations as well as symposiums devoted to, might have suggested, that the history of a brand has been counted since merely couple, maybe dozen of years. Well, there is nothing more wrong than this belief. A brand is not an icon of modem economy, it is much older and its rudiments reach as far as ancient ages. The following article focuses on the brand's (trademark) importance evolution in activity of enterprises. It discusses the origin of the analysed category and describes how over ages product branding system has been changing and how its functionality has been developing.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: