Struktura obiektu
Tytuł:

Obsługa klienta w strategii doskonałości operacyjnej na przykładzie usług hotelarskich

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Customer Service Strategy the Operational Excellence

Autor:

Bąkowska-Morawska, Urszula

Temat i słowa kluczowe:

strategia ; obsługa klienta ; doskonałość operacyjna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 23-34

Abstrakt:

W artykule autorka przedstawia własny sposób ujmowania strategii doskonałości operacyjnej, w której obsługa klienta stanowi jej integralna część. Obsługa klienta jest tym procesem, dzięki któremu przedsiębiorstwa mogą budować przewagę konkurencyjną.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: