Object structure
Title:

Wybrane aspekty pomiaru satysfakcji klienta - studium teoretyczno-empiryczne

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Some aspects of appraisal fo client's satisfaction assessment - the theoretical and empirical study

Creator:

Chojnacka, Małgorzata

Subject and Keywords:

pomiar satysfakcji klienta ; analiza danych satysfakcji klienta ; organizacje projakościowe

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 73-85

Abstrakt:

We współczesnym świecie szczególnie istotna jest umiejętność właściwego gromadzenia i przetwarzania informacji o konsumentach i ich zadowoleniu. Artykuł jest próbą oceny posiadanej wiedzy o konsumentach. Rezultaty analizy rzucają światło na istotę i rolę pomiaru satysfakcji klienta w organizacjach projakościowych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: