Struktura obiektu
Tytuł:

Uwarunkowania jakości klienta w realiach nowej ekonomii

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Conditioning client’s quality in the realities of new economy

Autor:

Skrzypek, Elżbieta

Temat i słowa kluczowe:

klient ; satysfakcja klienta ; nowa ekonomia

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 550-562

Abstrakt:

W artykule wskazano na istotę i znaczenie nowej ekonomii we współczesnej gospodarce. Podkreślono rosnące znaczenie zasobów niematerialnych, w tym wiedzy i kapitału intelektualnego. Wskazano na podstawy nowoczesnej gospodarki. Położono nacisk na funkcję wiedzy klienta oraz wiedzy o kliencie w kształtowaniu jakości oferty rynkowej. Odniesiono się do lojalności klienta i wskazano czynniki wpływające na lojalność klienta. Przedstawiono czynniki oddziałujące na wartość klienta oraz satysfakcję klienta nowej ery. Pokazano także rolę relacji z klientem w kształtowaniu wartości kapitału intelektualnego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: