Struktura obiektu
Tytuł:

Klient i wartość tworzona dla niego w organizacji

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Client and value created for him in the organization

Autor:

Zymonik, Zofia

Temat i słowa kluczowe:

organizacja ; klient ; wartość dla klienta

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 778-792

Abstrakt:

W artykule przedstawiono kształtowanie wartości dla klienta zewnętrznego. Zinterpretowano istotę i pojęcie klienta na tle historycznych uwarunkowań społeczno-gospodarczych. Pokazano, że w tworzeniu wartości produktu dla klienta zewnętrznego pomocni są klienci wewnętrzni. Zasugerowano, aby wartość produktu organizacji była wzbogacona o wartość kapitału ludzkiego. Powołano się na przykład koncernu Toyota, w którym te dwa rodzaje wartości tworzą swoisty łańcuch DNA. Przedstawiono autorski model tworzenia wartości dla klienta oparty na zasadach pozwalających na doskonalenie poziomu jakości życia.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: