Struktura obiektu
Tytuł:

Czynniki strategicznego sukcesu instytucji edukacyjnej MBA w Polsce : Identyfikacja i ocena empiryczna

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Key Success Factors in Strategic Success of MBA Educational Institutions in Poland : Identification and Empirical Evaluation

Autor:

Nogalski, Bogdan ; Butkiewicz, Grzegorz

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20, s. 256-266

Abstrakt:

The elaboration concentrates on the identification and evaluation - based on empirical analysis-of behaviour patterns which allowed MBA educational institutions to achieve sustainable competitive advantage. The authors describe a model which should present a theoretical basis for process development necessary to obtain strategic market success. The article elaborates that there is a necessity of environment monitoring and it also suggests that strategic success of an MBA educational institution in Poland can be obtained when the competitive advantage is built on: unique competences, strong reputation and quality and wide variety of carefully chosen programmes.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: