Struktura obiektu
Tytuł:

Relacje z pracownikami jako podstawowy czynnik budujący reputację w MŚP

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Relationship with Employees as a Basic Factor Creating the Good Name of Small and Medium Enterprises

Autor:

Głuszek, Ewa

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49, s. 585-594

Abstrakt:

Przeanalizowano zestaw czynników, które budują reputację firmy w otoczeniu i wskazano te z nich, które są dostępne dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszej kolejności przedstawiono relację między pojęciami wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa, a następnie wymieniono czynniki kształtujące reputację przedsiębiorstwa według różnych autorów. W zakończeniu podkreślono relacje z pracownikami, jako podstawowy czynniki budujący reputację dla tego rodzaju firm. (fragment tekstu)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Rozwój i zmiany w małych i średnich przedsiębiorstwach

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: