Struktura obiektu
Tytuł:

Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Strategies on Foreign Markets

Autor:

Skulski, Przemysław

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 12, s. 185-194

Abstrakt:

The distinguishing feature of the literature devoted to marketing strategies - including international ones - is a variety of approaches to this issue. As a result, there are plenty of different views pertaining to both the essence of marketing strategies and their classifications. The role of the procedure of international marketing strategy formation is underlined in many papers. Such a procedure ought to be designed to make companies more creative in terms of problem solving. It should be also borne in mind that lots of authors emphasise the individual character of marketing strategies which is associated - among others - with the volatility of the international environment, specific character of firms, sectors as well as local markets.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 12 ; Ekonomia i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, 18

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: