Object structure
Title:

CSR a konsumenci (wybrane zagadnienia eksploracyjno-ontologiczne)

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

CSR and Consumers (Selected Ontological-exploratory Issues)

Creator:

Antczak, Zbigniew

Subject and Keywords:

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; konsument ; globalizacja ; megaprywatyzacja

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 129, s. 199-208

Abstrakt:

Autor przedstawia koncepcję społecznej odpowiedzialności rzedsiębiorstw/biznesu (SOP/B, Corporate Social Responsibility – CSR), przyjmując punkt widzenia konsumenta. Analizuje zakresy znaczeniowe zachowań konsumenta oraz ukazuje CSR w świetle najnowszych badań nad postawami konsumentów.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pl

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 129 ; Nauki Społeczne, vol. 2 ; Współczesne społeczeństwa - nadzieje i zagrożenia

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: