Struktura obiektu
Tytuł:

Witraże wrocławskich kościołów jako produkt turystyczny

Autor:

Lesiów, Danuta ; Michniewicz, Martyna ; Lesiów, Tomasz

Współtwórca:

Lesiów, Tomasz. Redaktor

Temat i słowa kluczowe:

witraże ; kościoły Ostrowa Tumskiego i Wyspy Piasek ; Wrocław ; stained glass ; churches of Ostrów Tumski and Sand Island ; Wroclaw

Opis:

Lesiów, D., Michniewicz, M. i Lesiów, T. (2023). Witraże wrocławskich kościołów jako produkt turystyczny. W: T. Lesiów (red.), Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii (s. 179-209). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celem pracy jest zaprezentowanie witraży Ostrowa Tumskiego i Wyspy Piaskowej jako ciekawego produktu turystycznego. Przedstawiono życiorysy wybitnych witrażystów oraz ich prace w katedrze św. Jana Chrzciciela (Tadeusza Wojciechowskiego, Krystyny i Stanisława Pękalskich, Antoniego Michalaka oraz Ireny i Zygmunta Acedańskich), kościele św. Krzyża i św. Bartłomieja (Konstantego Kohembahra-Łyskowskiego i Jerzego Nowosielskiego) oraz kościele NMP na Piasku (Teresy Marii Reklewskiej).

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.61.9.12

Język:

pol

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: