Rozpoznawanie i pomiar emocji w badaniach doświadczeń klienta
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Recognition and Measurement of Emotions in Customer Experience Research
Autor:Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata ; Lubowiecki-Vikuk, Adrian
Temat i słowa kluczowe:doświadczenie klienta ; rozpoznawanie emocji ; automatyczna analiza ekspresji twarzy ; FaceReader ; pomiar emocji ; customer experience ; emotion recognition ; automatic facial expression ; analysis FaceReader ; measuring emotions
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania: Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0