Struktura obiektu
Tytuł:

Sponsoring sportowy a organizowanie centrów transferu wiedzy

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Sport sponsorship and organization of centers of knowledge transfer

Autor:

Cieśliński, Wojciech ; Murdza, Krzysztof ; Witkowski, Kazimierz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1064, s. 31-37

Abstrakt:

The issues concerning the system of knowledge transfer in the process of sport sponsorship management were presented in the paper. Sport sponsorship is the process of psychological game (battle) between the sponsor and the beneficiary institution, which in the final phase must be accomplished by a mutual compromise. The aim of such a game is to find an ideal business solution, suitable for both sides. This is an indispensable requirement for implementation of sponsorship. The process of sponsorship as a game in the field of non-material resources optimizing access to knowledge may be described with the help of phenomenology. Thus in the article, phenomenology was presented as a method of knowledge description taking into consideration basic processes of its flow in centers of knowledge transfer.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1064 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: