Object structure
Title:

Zastosowanie instrumentów marketingowych w kształtowaniu jakości usług hotelarskich

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Application of Marketing Instruments in Developing the Quality of Hotel Services

Creator:

Jaremen Daria E.

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 143-153

Abstrakt:

The necessity for winning competitive advantage by hotels directs their attention towards quality, which is more and more frequently referred to as the basis for their market success, and the best way for potential distancing rivals. The first good step on the road leading to quality improvement is the application of marketing orientation in an enterprise management. The article takes up an attempt of defining the importance of marketing instruments in the process of hotel services' improvement. There are also presented a few observations regarding the use of marketing in Polish hotel industry practice, as the method which facilitates the improvement of performed services quality.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: