Struktura obiektu
Tytuł:

Modele internetowe a wsparcie klienta w procesie zakupu ubezpieczenia

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Autor:

Kaczała, Monika

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1088, t. 1, s. 242-251

Abstrakt:

The purpose of the article is to consider how the application of b2c type internet models (business-to-customer) in an insurance distribution channel supports the client in the process of buying insurance services. The solution to this problem has been based on the theory of information. It is assumed that going from one stage of the buying process to the other requires the insured to have a minimum knowledge he can be certain of enough. The article points at the cost of acquiring this knowledge through the traditional channels and through the internet. The considerations led to some practical conclusions regarding the modes of use of the internet-based distribution. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1088. T. 1 ; Inwestycje finansowe i ubezpieczenia – tendencje światowe a polski rynek. T. 1

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: