Struktura obiektu
Tytuł:

Badania marketingowe we wprowadzaniu produktów na rynki europejskie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Research in Product Introduction on European Markets

Autor:

Ratajczyk, Piotr

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 200-205

Abstrakt:

The product introduction and modification process is a crucial and inherent element of a company's activity. The level of difficulty is raised in the case of foreign markets. Except basic element we are forced to take into consideration many other factors which can influence the research process and further - product success. The aim of the consideration is to underline the elements which have to be additionally detailed through the analyses.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: